jaha då var det gjort....

Alltså kolla in det gulliga lilla fejset.....fatta att hon nu förhoppningsvis ÄR DRÄKTIG......min lilla KOMMANDORA,som först tydligen hade varit väldans arg & allmänt grinig...........mot den underbara vänliga fästmannen....åh det här är så spännande så jag blir alldeles kollrig...men någon kennelmatte blir jag nog aldrig.....är ju alldeles för nervös....min lilla bebis Lotta som ska bli MAMMA min prinsessa....men nu är det gjort & förmodligen kommer vi att ha små tasstramp här om ett par månader....VA!!!!

Kommentarer

Barbro sa…
Oh, vad jag väntar och hoppas det går bra för lilla Lotta... ...önskar er en trevlig alla hjärtans kväll
kicki sa…
Tack mamma& vi tackar båda för den GODA-GODA smörgåstårtan...
Jättekram till världens bästa mamma
Lena sa…
Ha ha ha... ;) då håller jag mina tummar!!! :)
Alla Hjärtans Kram på er! /Lena
Å puppisar! Du kommer behålla alla själv ha ha ha.
camilla sa…
Jag ska para Smulan om 1,5 vecka!
Lycka till!
kicki sa…
Tackar för lyckönskningarna...och ja om jag hade möjlighet så skulle jag nog ha minst 101 frallor,och en massa andra coola raser.
Doktor Glas sa…
nääääääämen vad skoj!!!!!!!! håller tummarna allt vad jag kan!

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå