Kanske måste behålla alla åtta :)

_DSC0005-002

Så vackra & silkeslena små tassar…..älskar dom Ler

_DSC0008-001Två små killar…..

_DSC0009-002

Äääälskar den här bilden på världens gulligaste rumpa Ler

_DSC0012-001

Syskonkärlek…

_DSC0015-002

En liten hungrig tös…

_DSC0020-001

En GullePrins…..

_DSC0074En riktig Prinsessa Ler

_DSC0077

En prinsessas bakdel Blinkar

_DSC0081

Och med detta säger jag godnatt & ska försöka sova några timmar, vilket inte är så lätt ,då man har en låda full med guldklimpar & som den mamma man är så hör man ju minsta lilla pip & dessutom så går det inte att se sig mätt på underverken.

Kommentarer

Comsi comsa sa…

Åh så gulligt... Godnatt och sov gott, kram!
Geddfish ♥ sa…
Så underbart vackert med dessa små liv!
Godnatt, sov gott, må väl, kram...♥
Maja sa…
Sov så gott!
O du... Jag skulle behålla alla 8!
Är bara Så KÄR i dessa varelser!
Blev det 2pojkar?

Med vänlig hälsning,
Maja
Susanne sa…
Men alltså, vad är det jag ser, små fralla valpar! =)
Hej förresten, jag brukar kika in här då och då, då jag verkligen fastnat för dessa hundar, men har nog aldrig kommenterat ;)
Jag måste nog försöka övertyga min sambo att skaffa en till hund, vem kan motstå dom där bilderna =)
Hoppas allt går bra för er =)
Lena sa…
Ååååå mmmm... suck...
Klart ni ska behålla alla åtta!! :)) -hade jag åxå gjort! på riktigt! ;)
Hur i hela världen ska du kunna välja? tur vi inte sitter i samma båt! fniss..
Kram♥ /Lena
kicki sa…
Tack alla rara ♥
Det är fyra av vaje & jag har inte en aning om vad vi ska ge dom för namn......men tänkte dom skulle börja på A kanske...
Förslag..någon?
Maja sa…
Maja


Parfymer...
Rahlf
Gucci
Flower
Apple
Louis
Boss
Hugo
Och...


Ha ha...
Det man älskar luktar ju så gott!

Googla så får du upp fler parfym namn!

Kram
Maja

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå