Lilla kanonkulan :)

IMG_2382

Lilla fina “kommandoran” se så rund & trind hon redan är & det är TRE veckor kvar ,idag har vi varit på jobbet & är fortfarande kvar & Lotta har vägrat äta hela dagen……..men då kom husse förbi för att pussa oss Godnatt, och med sig hade han en påse godis………så då har vi legat i sängen och delat på lite gotter jag & Lotta & vips så kom aptiten tillbaka….så nu har hon ätit både efterrätt & huvudrätt & nu ligger hon och ser sprickfärdig ut.

Kram alla fina & TACK för alla grattis, det gör mig riktigt rörd Ler

Kommentarer

Doktor Glas sa…
kulting-lotta! så söt så söt!!
Geddfish ♥ sa…
GRATTIS i efterskott!
Och vovven, så söt!
Fredagskram♥ Gerd
Anonym sa…
Hej

Får man vara så fräck att fråga...

Kan man få visa sitt intresse ang valp!
Så fin hon är! Lotta!
Va spännande!
Har själv en fransk bulldog fawn hane ...1.5 år.
Har börjat fundera på en liten krabat till!
Sköt om er!
Med vänlig hälsning,
Maja

kicki sa…
Självklart får du visa intresse....du kan ringa om du vill på 070 2393268
Kram
Anonym sa…
Hej igen...

Absolut det ska jag göra!
Måste först bestämma om tillfället just ni till november /december ungerar med ledighet och valp!
Har barn hemma i 17- 19 årsåldern som åxo kan hjälpa till!
Och så detta avstånd... Bor i Östergötland.
Alltid kul med an uppfödare om bor nära att hälsa på före och efter!
Är jätte intresserad av en hane!
Lille killen behöver lite sällskap då är han 2 år och inte å valpig längre!
Ska bli så spännande och se hur de små liven ser ut oxå! Hör av mig lite längre fram!
Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå