Snart….

_DSC0001-003

En liten uppdatering från Lotta, ja jag vet det är mest fokus på henne nu ,men hon känns ju liksom mest aktuell för tillfället……..och valplådan som husse så kärleksfullt har fixat, den kan dra dit pepparn växer om du frågar Lotta……_DSC0004-002

Så här sitter hon & tittar på oss…först lägger hon hakan på kanten & ser vädjande ut…..sen lägger hon upp en tass & efter en stund till kommer andra tassen…..

_DSC0005-003

Och VEM kan motstå den blicken…….Ler

Mattes lilla hjärta……..nej i sängen sover hon & nu känner man tydligt små tassar som arbetar där inne & bökar som små kultingar…….annars så mår hon bra , bara jättetjock & som sagt på Onsdag blir det en röntgen så vi får veta hur många dom är……& jag är SÅ orolig för allt som kan gå snett……..nej någon uppfödare har jag nog inte nerver för att bli..

Visst håller ni tummarna nu för Lotta..

Ja jag tänkte väl det Blinkar

Kram

Kommentarer

Ninja sa…
Men såååå sööööt.
Hon kanske kommer att uppskatta valplådan så småningom?
Barbro sa…
vi håller både tummar och tår för att allt ska gå bra för lill Lotta..annars har du inte långt till djurkliniken ..om hjälp skulle behövas!..kraaam till söt Lotta ..
kicki sa…
Ja hoppas det,annars blir det trångt i sängen 😝
Doktor Glas sa…
håller självklart tummarna!! och laika tassarna!! det kommer gå finfint!!
Geddfish ♥ sa…
Oh, Gud, så spännande! Och så söt hon är, tass tass, så hjärteknipande!
Kram♥

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå