Blandade känslor

Jag kan inte bestämma mig för om jag tyckte det var skönt, eller om jag ville rusa därifrån, matte fick för sig att jag behövde ett bad.
Ochjag som tyckte att jag luktade så gott,vi var på en helt underbart blåsig promenad ,ute på en väg där dom hade kört nå dynglass ,alltså ko spillning,så jag passade på att få i mig några ordentliga tuggor, och det doftar ju så fhan- thas-sthiskt exotiskt un-der-bart gott, så jag plöjde ner min lekamen, och gnuggade lite extra på ryggen ,sen spatserade jag med högburet huvud vidare........ nu doftande som en ko.............tjoho.
Faktiskt så vickade jag lite extra på stjärten också,jag kände mig lyrisk,men som vanligt ska ju matte ha allt på sitt sätt, så nu ligger jag här på mattes jobb med en helt annan doft på min kropp, inte så dum den heller men det är bara grejen, att jag aldrig kan få bestämma själv, för jag tycker att jag har kompetensen, nog kan jag fatta vettiga beslut,?! och så småningom kommer matte att inse det,men mitt liv som hund är ändå uuuunderbart, jag har fått min rygg skrubbad och nu ska jag lägga mej och snart snarkar jag ljudligt, och från min runda bak släpper jag smygisar som doftar lagård ,dom hänger kvar länge i luften som en aura runt min kropp.
Natti natti /Lotta

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå