snegla

Är det nåt jag är bra på så är det att snegla ,det är inte mycket som undgår mig,(tror jag)........
Nu har vi varit på våran promenad, och matte har pratat med Arons matte ,jag kanske ska få träffa honom i dag,han är min idol .
En snygg fralla å då menar jag snygg ,mörk och välbyggd ,matte sa att han låg i sin fåtölj och softa då dom prata i telefon,men han hade span på sin matte med ena ögat ,han snegla,så som jag på bilden,jag anser att det är vi frallor som ägnar oss åt detta fenomen,i större utsträckning än andra raser,jag gillar andra raser, men frallorna har nåt alldeles speciellt,nej nu måste jag gå och prata med matte ,jag MÅSTE få träffa Aron i dag.Jag kommer att lägga in några bilder på honom sen, så får ni se hur snygg och cool han är.Så håll ut.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå