Matte ,husse och Josef hemma igen

ja nu har dom landat här hemma igen efter resan i Sthlm,och nog är det skönt när vardagen återgår i sin vanliga lunk igen.
Matte lagar mat och jag är ju väldigt intresserad av mat.så jag hjälper så gärna till.
Jag har också varit matte behjälplig i upp packningen av deras resväskor ,jag fattar inte att allt måste läggas i smutstvättkorgen på en gång,jag tycker man kan göra det till en rolig lek typ "finns i sjön" sen får matte leta plagget och när hon hittar det kan man ju fortsätta med "följa john" alltså matte jagar mej som har strumpan eller vad det nu är i munnen.
Skitkul haha ,matte blir alldeles exalterad hon börjar vifta och ökar takten ju längre vi leker sen tycker jag att hennes ansikte likson skifar färg och det är då jag inser att vi kanske kan hitta på nåt annat istället.
Nåja nu ska JAG gå på promenad med Matte och Molly,hoppas dom kan uppföra sig nu så jag slipper skämmas.
på åter seende/ Lotta

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå