Kolla blicken



Kolla in blicken............haha jag har STULIT ,och det är skitkul,matte springer bakom och hoverar,Isaks bil,Isaks bil,men vaddå då ,han har ju så många,och jag har ju ingen!!!!

I morse hitta jag nåt annat intressant,det var små vita runda grejer som satt på rad på ett snöre.som såg ut som ett o,jag höll span ! sen skred jag till verket ,jag dissikerade den spännande grejen, och dom runda kulorna for åt alla håll i hallen,jag försökte fånga dom, men blev alldeles förvirrad ,dom var ju helt plötsligt så många, och så livliga,jag och kulorna hade riktigt roligt tills matte kom och sa ,"tur för dig att det inte var äkta pärlor"sen plockade hon ihop dom..........men jag är smart, jag hade några i munnen ,dom ligger i min bädd.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå