Lingonbajs

Min matte har en kompis, som ägs av en annan fralla,jag har ju tidigare berättat om honom, Aron!Vi fick på skvallervägen veta att han är väldigt svag för lingon,så när dom är i skogen får hans matte plocka lingon åt honom, själv är han för smart för att göra det, så hans matte gör det.
När lingonen sedan har passerat hela systemet.så kommer dom ut röda och fina,jättegulligt bajs faktiskt.................jooohoodå bajs kan vara gulligt.
Men JAG !!!!!!!!!! JAG bajsade pärlor i dag, fina ,vita, blänkande små pärlor, i mitt vackra bajs.
Och sen ,en annan nyhet ,matte är tillbaka på jobbet efter deras Stockholmsresa,plus att hon var ledig ett par dar efteråt,men nu till det bästa........
Matte anser att jag har blivit så stor att jag får följa henne på jobbet nu.
Tjohoo! Kan det bli bättre ,jo och dessutom så blåser det ordentligt ute ,löven far åt alla håll ,lite jobbigt är det att välja vilket jag ska fånga,men jag är snabb som en kobra så det är ingen fara,skitkul!
So long for now/Lotta

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå