Äjron på besök

Jag har haft herrbesök!!!!!!!!!!!!!
Aron med matte och husse , och Arons matte fick lite tillbyggt på sin tatuering...........den blir så fin , nu står det: Liv Vaja con Dios ovanför ängeln.
När våra mattar gick upp för att tatuera så var det meningen att vi .........alltså jag och Aron skulle vara nere med hussarna och busa............
men NEJ vi satt så prydligt brevid varann och tittade upp emot trappan..................nästan hela tiden.............................jah..............den som väntar på nåt gott......................
Puss och kram / Lotta






Kommentarer

Anonym sa…
Matten ser bekant ut?.. och har hon skaffat sig en fralla, jag kan tänka mig att Aron har det riktigt bra i livet sitt i så fall. Och har jag fel så hoppas jag han har det riktigt bra ändå.

Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå