The Secret

Jag har införskaffat mig boken "alla" talar om ...................The Secret.
Den handlar om hemligheten som många mästare har känt till genom år tusenden b.l.a. Platon,Gallileo,Beethoven,Edison,Carnegie,Einstein m.f.l.
Dom hade kännedom om denna uråldriga hemlighet.
Nu har ett gäng kloka människor ,lärare och inspiratörer.................kvinnor och män som är läkare och medicinare.psykologer,historiker,teologer och vetenskapsmän m.f.l. delat med sig av kunskapen.
Det känns verkligen som att det är en skatt jag håller i mina händer när jag ser på denna fina bok..................jag bara längtar efter lugna stunder då jag får sjunka in i bokens innehåll............
och lära mig om attraktionslagen.....................som ska ge mig verktygen till att bli mästaren i mitt eget liv.
Budskapet handlar om att återupptäcka den dolda,outnyttjade kraften i sitt inre,och den visheten för med sig glädje på ALLA områden i ens liv .
Så nu har jag tänkt bli en ännu lyckligare ,friskare ,mer ekonomiskt oberoende person ................tänk så mycket glädje och kärlek jag ska kunna sprida då.....................och jag väljer att tro på det här.........................så nu vill jag att ALLA människor som jag kommer i kontakt med ska läsa boken.
i övrigt så händer det inte så mycket i Lottas och Mollys liv för tillfället..............vi har gått "lite" i ide..............................mest hemma och myser...............men snart vänder det och då börjar vi tina fram...........ser fram emot långa sköna promenader i vårt vita vinterland...........i dagsljus.
Kram /Kicki

Kommentarer

Hej kära syster! Visst handlar detta om att bla göra en visions tavla? Man konkretiserar det man önskar... Har hört talas om detta. Tror att Opera tog upp detta, önskningar som blir verklighet.
Jag önskar dig och din familj all lycka och välgång!

/Kram Carro.
Anonym sa…
Hej min käraste väninna, Du som har betytt och betyder så mycket i mitt liv, var vore jag om inte du fanns? Du vet i alla fall var jag kunde ha varit utan dig. Det är så oerhört fint att läsa dina inlägg och Lottas. Jag har en tanke om dig; Du är alltid där du ska vara. Det är din välsignelse känns det som.

Kramelikram

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå