Kallt....kallt......kallt......

Ja jag känner att jag måste ju visa mig iallafall..................
Och som ni kan se så är jag definitivt inget snöspöke.
Nej värme är det bästa jag vet ............vill helst ligga framför brasan hela dygnet.
Ut och göra mina måsten och fort in igen.
Matte har tatuerat Mika i går, nån latinsk text,men fråga mej inte vad det betyder...............jag kan ju knappt svenska(säger matte ).............hmmm?????
Sen har granen kommit på plats också....................kul grej det där............många bollar..........och jag ääääälskar bollar.........kul att slå på och springa efter.
Ja i övrigt så är det bara kallt.
Puss / Lotta






Kommentarer

Anonym sa…
Länge sen sist kompis!!
Jag har börjat att arbeta som Grävling och sork säjer mamma!
Kan vara ute i timmar i snön och bara gräva och busa!! och sen får de snöa eller vara hur kallt de vill, de bryr jag mej katten i!!
jag får alldrig nog!!
Sedan när jag ändå måste gå in, ja då busar jag visst runt här hemma, så katterna och stolarna flyger all världens väg! mamma tror visst att jag har fått spunk...
Har visst blivit lite vinter vild!!
Kram kompis!
Från Vild Märta!!
Hej Lotta!

Vilken duktig matte du har som kan göra så fina tatueringar!!!

Många kramar från ett snöigt Sundsvall.

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå