God fortsättning alla....................

Husse och jag softar.......................................................men sen blev det fart på oss..................våra julfrämmanden började droppa in..............men herrejösses vad dom kan ÄTA dom där människorna.........läääääääänge satt dom och bara åt och åt.
Här nedanför är Josef och Lasse, sen är det Eva och Lasse igen ,och sen är det Mormor och Morfar,och längst ner sitter Frida och Fredde.
Husse och matte kom aldrig med på bild............
Ja så nu går dom och väntar på att det nya året ska börja.................med allt vad det innebär och matte hon avger det sedvanliga löftet(det handlar om några kilon ha ha )
Annars så misstänker jag att dom flesta går omkring med brinnande halsar, med tanke på hur mycket dom har stoppat i sig.................................som man bäddar.....................jah...........Själv har jag då blivit en stor och klok dam.............
Puss / Lotta















Kommentarer

Barbro sa…
Tack för god mat och trevlig samvaro på julafton.. Önskar er en god fortsättning på det nya året 2009. Min största önskan nu är ett snabbt tillfrisknande till dig Kicki, och att tempot i alla dina jobb sänks. Stanna upp och tänk,att livet är en stor gåva,som måste vårdas, andas och njut. en stor kram från mamma.

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå