En riktigt god och ovanlig Jul........

Ovanlig på så vis att vi blev fem generationer......här är Frida serviceminded gentemot min morfar....och där bakom står min älskade mamma som var värdinna denna Jul....
Här sitter ett gäng och väntar på maten.......och kolla så gullig min Josef är med sin morfar...
Äntligen Julmat....mmmmm
Trots en åldersskillnad på nästan 90 år så kan man ha djuupa diskussioner...
Tomten bad om en kram......meeeen......mamma fick en istället.....hmm
Är dom inte söta!!!!!!det är säkert 30 år sen sist dom var på besök båda två samtidigt....
Och så en bild på mina älskade underbara skatter.......
God fortsättning
Jättekraamen

Kommentarer

Jättefin och mysig julafton! Så otroligt tråkigt att inte vara med er :( Saknar er alla massor! Kram, kram Carro.
kicki sa…
Men älskade underbara !!!!vet du hur mycket jag saknade ER då..:-(
Men jag vet ju att det blir fler Jular.....och då...
Kramar i massor tiller fina familj..

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå