Jul bord

I går kväll vart vi bjudna på en helkväll med T:s jobb..........Den kvällen innehöll ett dignande Julbord.......med alla tänkbara godsaker. Åsså Piteås bidrag till Idol 2009.......Patrik.....en riktigt duktig artist....han underhöll oss med stämningsfulla Julsånger blandat med en och annan rocklåt....... Och vem jobbade där under kvällen???????....Om inte våran gulliga granne....;-) Och som vanligt då vi kommer hem, så kan man konstatera att det är skönt att INTE använda alkohol........jag avundas inte dom överförfriskade ,dansanta,hånglande-med-allt-som-kommer-inärheten:s uppvaknande idag.......ha ha ha.....Uttrycket att "supa-sig-snygg" stämmer verkligen......dom tror VERKLIGENatt dom är suuperläcker............men underhållande var det att sitta och titta.......jag hade riktigt roligt.....Och kolla in mig och min älskling....ha ha ......NEJ vi är inte fulla ..........vi ser ut sådär ändå.....ha ha ha ha...Just det.... måste bara berätta att Lotta och jag vart på en skön morronprommis....i ett härligt väder och en trött sol som kikade fram på himelen.....vackert
Och då vi har passerat kyrkbyn så börjar klockorna på våran 600år gamla kyrka att ringa...........mäktigt och stämningsfullt..;-)
NEJ nuu ska jag gå och hjälpa gubben min med köket som aldrig tycks bli klart...
Puss&Kram från oss

Kommentarer

Barbro sa…
Glad Lucia hälsningar från oss...hoppas tatueringen gick bra..
kicki sa…
Jo hon blev då jättelycklig...och då blir jag så glad.
Nå.. Lite snöiga ser ni ut i alla fall, kanske bara propp-mätta hahaha.. Och Tobbe har ju fan samma snygga t-shirt som jag. Kramar
kicki sa…
Jasså minsann......nå men när kommer du på besök då??
annelie sa…
ÅH! Så min kära syster Anna serverade er;) kram annas syster;) Ps: en mycket rolig blogg att läsa;) Ds

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå