Känner att jag måste .......

Uppdatera lite ....för det känns som att det är länge sen........
Och inte är vi ens i närheten färdiga än........men ååh vad fint det blir.......och åååh vad vi har jobbat i helgen.......
Tapeten är super snygg,med dom hög glansiga mönstrena ,den kommer att göra sig jättebra med vitlackad pärlspont........och att måla taket plus bjälkarna vita gjorde hela skillnaden......vilken rymd och vilket ljus det blev.......jättevackert...;-)
Älskar den fina oversized vägg klockan......se storleken i förhållande till T....
Så underbart med nytt kök.....jag är så nöjd.....
Nu är det snart bara golvet kvar......blir samma som i hallen,visst är det vackert med trägolvet.....men nog blir det så mycket lättare att rengöra "skifferstensmattan"......och hundar har jag ju tänkt fortsätta att ha så då är matta bra....Och bänkskivorna kommer på onsdag......dom kommer att matcha golvet....mörk granit.....hög glans med "glitter"insprängt...kan inte förklara bättre......men i sten kan man ju se lite glitter...:-)
Måste bara också visa den fina amaryllisen.......en riktigt mörkt röd färg....Och så den nedersta som jag ju inte vet vad den heter.......love it, tack mamma
Lovar att komma med mera bilder så fort det händer lite mer.....
Vi måste bara andas lite mellan arbetet hemma och på jobbet......ja jag veeet vi är så duktiga.....
speciellt du mr:T
Och just det ...kraanen.....den är helt amazing....ni får se sen ha ha...
Kram Kicki

Kommentarer

Barbro sa…
Vad kul att du äntligen har uppdaterat din blogg...jag har väntat och väntat...Jag vet att ni har mycket att göra men.... Gode Gud vad fint ni får det...Jag förstår att ni är nöjda... kram mamma..

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå