Så sött

Dessa skulle inte vara så trista att få av tomten.....kolla tassen på badkaret.......VILL HA...om det blir att göra nåt mer i vårat hus så är det en lilltoa på övervåningen och då skulle detta tvättställ vara perfekt.....Och badkaret????
Ja det är bara att ställa in på stor toan nere det finns gott om plats.....så Tomten om du ser detta så vet du ju vad jag vill ha........ha ha

Men nu närmar det sig på riktigt med vårat blivande kök...mattläggaren var och la golvet i går och nu är bänkskivan på plats....kakel och pärlspont återstår......och så en massa små fix förstås.....men det blir så himla fint....och jag är så glad......tror knappt att det är sant ha ha.....bara allt blir färdigt så ska jag bjuda på ett hemma hos repotage.
Annars är allt väl i lilla byn......jag har bara varit så lat på att blogga....men det har verkligen varit massor med annat att göra.
Puss&Kram alla rara

Kommentarer

Barbro sa…
Ni kommer att få det sååå fint.. och mysigt...mysigt det har ni ju redan, men att få nya lättstädade golv är inte fel..bänkskivan var super fin och köksskåpen likaså...fint..fint..jag förstår att du är glad.. och jag gläds med dig ..kram mamma..
kicki sa…
Jaa det blir skillnad då man ska städa golven.....skönt!!
Kraam

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå