Kvinnorna i mitt liv........två av dom...... det finns fler.....

Men här är två av dom VIKTIGASTE..........Kolla in mormor då hon betraktar digitalkameran....så söt..:-)
Mamma och mormor....här sitter vi och väntar på att få komma in hos doktorn så mormor ska få sitt öga opererat.....men fy f...n vilken tiiid det tar innan man får sitt ärende uträttat.....att det ska vara så svårt att beräkna tidåtgång per patient.......suck.
Mormor hade tid kvart över tio.......tre timmar senare ligger hon äntligen på behandlingsbordet......vilket innebar att resan hem blev drygt två timmar senare än beräknat.
Gissa om hon var nå trött......lilla gumman.
Som tur är, så hade hon ju med sig världens gulligaste Eija,som f.ö. jobbar på Björkebygården ....där mormor bor.......så mormor kunde känna sig lugn och trygg och slummmra lite...Tack Eija!!!!!...;-)
Tillbaka från Storstan....så följde jag med ännu en av dom viktigaste kvinnorna i mitt liv till dagis för att hämta mitt älskade lilla barn barn.........sunshine!!!!!
Och sist kan jag nämna att prinsessan är helt slut......hon följde nämligen med......och har fått sitta mycket i bil........på ett jättefint renskinn............med kläder på sig(vilket hon hatar)
Och nu är vi jättetrötta......hela gänget tror jag....
Kram Kicki

Kommentarer

Barbro sa…
Så fint Kicki..!!älskar dig..tack!!tusen kramar..mamma...Eija har smssat att allt är väl...hon är en pärla ..
kicki sa…
tack mamma för i dag och för allt ....du är bäst.
kicki sa…
tack mamma....du är så omtänksam om alla..... du är bäst....
och ja Eija är en pärla..
Vad bra att ni kunde möta upp mormor i Sunderbyn. Skrev just på mammas blogg, skriver samma ord till dig: Det är ju bara hoppas att mormors operation har gått bra nu! Bara att få gå gå och vänta på en tid till operationen måste ju varit en pina för henne. Sen hur dom behandlar morfar i denna faschist-styrda kommun är ju rent av skamligt. Det skulle aldrig ske i Luleå, jag är bombsäker. Jag lider med honom varje dag, och den situation han måste leva i.. Dom sista dagarna i livet. Vi är på väg mot ett kallare och hårdare samhälle, med stora orättvisor och brist på empati för gamla, sjuka och arbetslösa. Dom som för det mesta har gett allt för att just bidra till ett bättre samhälle. Till sist en stor eloge för Eijas angagemang, hon är värd en bukett..

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå