God Söndag morgon....

Ännu en dag med förhållandevis underbart väder......gråmulet,ymnigt snöfall och nio sköna grader.
Och i väntan på Julia så fårman väl roa sig så gott det går........kanske inte så intelligent.....kan ni tycka....
Men det krävs en hel del för att fixa ,och numer så ägnar jag mig åt detta minst halva promenaden..........nä matte är inte så underhållande........Julia!!! om du läser detta......packa din väska och KOM NU HIT.........jag har bååååååring....
Kram alla gulliga/Lotta

Kommentarer

Lena sa…
Gud så söta bilder och text!♥♥♥ ;-)
Förstår att ni längtar! vem hade inte gjort de? :-)
Igår bara föll mitt hjärta för Py och hennes låt!!! vilken total nock! på mej i alla fall he he ;-)
Hela Festivalens bästa!!
Kram och fin söndag! /Lena
Ingrid sa…
Hojaligen Kicki, tack för ett gott skratt på kvällskvisten eller är det Lotta Gullet man ska tacka? (Visst var Gullet andranamnet?)Tänk i Norge där använder man alltid andranamnet. =) På tal om ingenting..
Ingrid sa…
Just det ja.. Lotta Gullan
kicki sa…
Jaa Gullan hon e söt hon .....och jagar snöflingor gör hon.....tyvärr så såg inte jag melodifestivalen Lena....men jag litar på ditt omdöme..
Kraaam
kicki sa…
Ja Ingrid....nog äre LottaGullan du ska skratta åt.....för hon är en kulig tjej.
Kramizar

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå