Grattis älskling...

I dag har min daaarling fyllt år, så här har det fikats tårta, Två sorter...och främmande kom det .....kylan till trots....Mamma & Pappa...Tobbes Mamma & Lasse...Sandra & Dennis & Isak...Tack för att ni pallade med kylan,och kom och sjöng för gubben min.....mysigt med massor av tända ljus...doften av kaffe och så gooootårta....och en trevlig pratstund.
Men Lotta den lilla soldyrkarn......hon har INTE velat gå ut i dag.....och Leo han har VÄGRAT att gå ut i dag......jag har försökt att få ut honom.....för han har ingen "låda" inne......men ICKE....han har tvärvänt då jag har öppnat dörren och kutat in och fort upp till övervåningen där han lägger sig på fönsterbrädan som är ovanför elementet......meeen jag kan inte klandra dom det är fatiskt minus 30 friska grader och garanterat myggfritt.....
Kram i iskylan..

Kommentarer

Jamen Grattis!!! Snart är det min tur..
kicki sa…
Ja man kan ju säga grattis redan nu då för vi är ju i Sundsvall på din dag....
Kram
Barbro sa…
Tack för de goda tårtorna och den trevliga pratstunden...
Grattis Tobbe!!! Hoppas din dag var bra. Kram Carro med familj.

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå