Nu har lilleman fått hem sin älskade mamma........


Veckan med Isak har varit helt underbar.....och nu sitter vi här HELT utmattade med glasartad blick.....ha ha ha ha.......men jag måste då säga att allt har gått så fantastiskt bra......ungen är som en dröm.....så trygg och klok och duktig......hans mamma har gjort ett super bra jobb.....öst kärlek över den lille.....och det återspeglas i honom......
Och så min älskade man......varit så fin och pedagogisk...tillochmed bytt bajsblöja..och sovit själv med Isak, och varit på badhuset, då jag har jobbat.
Summa sumarum:Jag är överlycklig för att jag är mormor....och om möjligt ännu lyckligare för att jag inte är småbarnsförälder längre........
Kram

Kommentarer

Barbro sa…
Kul att Sandra varit på en upptäckar semester..och att ni fått äran att sköta om Isak...
Ingrid sa…
Du har så fina barn så det är klart att det blir ljuvliga barnbarn.

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå