Tavlan

 Lite tattoo inspirerad.....Känns helt ok..Men jag vet inte om den är riktigt klar ännu.....sen kan jag berätta att....idag har jag blivit bjuden på lunch...av min underbara Frida....så gulligt av henne att ta med sin osminkade,täckbyxklädda mamma på stan för att äta......tack lilla hjärtat!!!!!!.....Och Lotta hon är allmänt pinsam...i höglöpen och gör tappra försök att para sig med allt (som rör sig) tänkte jag skriva....men det behövs inte dött eller levande spelar ingen roll.....HON ÄR PINSAM....ha ha lilla gumman...nåja snart är det över....tack och lov..hörni ha det bäst...
Kram
Posted by Picasa

Kommentarer

Barbro sa…
Jättefin tavla du målat Kicki...du är så konstnärlig säger jag återigen..Tavlan är en riktig färgklick...kram /mamma
Lena sa…
Märtas första löp gick bara förbi lixom, men inte detta! fniss..
Hon klänger och är otroligt jobbig på Petrus, som snällt sitter där & jäspar förstrött "nästan" hela tiden *skratt*... & när han inte gör som hon säger till slut (fniss) biter hon honom i bakbenen! då säger han ifrån, fast snällt...
Ja måtte detta vara över snart? fniss..
Ååå så mysigt med lunchen! spela roll då vilka kläder man har! hi hi..
Kram & natti natti! /Lena
Agnes Maria sa…
Du är ju helt otroligt duktig!!! Måste ju vara hur kul som helst att kunna skapa så!
Hi,hi ja, lilla söta Lotta det är inte alltid lätt att vara tjej...
Så underbart gulligt att bli bjuden på lunch!
Många varma kramar.
Åsa
Läcker tavla! En riktig färgsprakare! Kul att du har tagit upp måleriet igen.
Kram till dig söta, fina storasyter!!
kicki sa…
Tack snälla ni för uppmuntran....
Kramisar

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå