Målat

 
I dag har jag faktiskt målat, och guess what......sist jag målade var i våras då jag gjorde en uppgift som jag fick av min sjukgymnast.....och före det var det 2007 jag höll i penseln......och det är tavlan som jag höll på att måla då, som jag fortsätter på....det blir en surrealistisk blandning, med starka färger......och gissa om tiden gick fort.....för mej är det VERKLIGEN meditation att stå där och njuta......så i morgom mina vänner ska ni få se på skapelsen....
Kram
Posted by Picasa

Kommentarer

Barbro sa…
..Först måste jag berömma bilden av dig...sedan väntar jag på skapelsen som du håller på att måla..spännande..
Själv ska jag till frissan snart..vi kanske tittar över i kväll en snabbis..?? /mamma

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå