I dag har vi varit duktiga

Lotta och jag har städat i dag
Hon har varit sååå hjälpsam särskilt med dammsugningen....då jag tar loss munstycket från röret för att suga upp ex.vis blomblad elr. nåt, så dyker hon på sugarn, så det låter som att halsmandlarna ska hamna i dammsugarn.......ha ha man blir ju skraj att tungan eller nåt ska lossna...och hon är hopplöst gaaalen i dammsugarn....
Måste ju också visa mina bokstäver som jag beställde från fina "Par Courrier"....
Och ett hjärta till har hamnat i min luffarslöjds hängare....
Och sist men inte minst....
Kaklet har börjat komma på plats.....
Och det blir så fint....så nu njuter vi i vårt nystädade hem.....och jag tror att Lottas stämband....eller gomsegel eller nåt fick sig en omgång av dammsugarn......för jag tycker nog att hon snarkar väldans högt nu...
Kramar från oss..

Kommentarer

Barbro sa…
Så fint Kicki...du är så arbetsam och flitig på alla sätt!!.tack för kaffet i dag..kram/mamma
kicki sa…
you`re welcome...

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå