Softar i solen......




Älskar dej ändååå husse/Lotta

Kommentarer

Märta sa…
Voff voff! :-)
Sådär brukar både mamma & pappa göra med mej åxå!
Fast håll med om att de är lite mysigt åxå! fniss..!
Mamma berättade att du ska få en kompis! men komihåg att dom är rätt "dryga" ibland åxå ha ha trallala! voff voff..
du kommer att få fullt upp! och ingen tid till att ligga där i soffan & fisa mer! fniss..
Härlig Hjärt-dag på dej kompis!
Kram! /Märta
Tack för att du lyssnar/stöttar... det betyder mycket!! Kram.
Agnes Maria sa…
Så mycket kärlek det bor hos er, man blir alldeles jätteglad!
Ha en fin hjärtlig kväll.
Kram Åsa
Lotta sa…
Märta!!
Ja matte & husse säger att jag ska njuta nu ,för snart är friden slut..du kanske har rätt....då är det nog färdigfiset i soffan.....och nog lär jag få fullt upp.....för jag är "ganska" svartsjuk av mig...du vet....... bara att hålla koll....men nog tror jag att det blir rätt så kul också..
Puss och Kram
kicki sa…
Fina Caroline...du gör det såå oerhört bra.....älskar dig..... skickar dig energi och kärlek.
kicki sa…
Åsa..jag önskar dig detsamma...
Bamse Kramen

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå