God Natt från en trött jag….

_DSC0019

En trött & sliten jag ,ute med Jullan för en sista rastning inför natten på jobbet…..

_DSC0010

Men Julla hon är INTE trött…..

_DSC0068

Matte för tusan……kom igen nu!!!!!

Hon funderar mest på varför matte inte tycker att det var lämpligt att kasta sig i vattnet nu.

_DSC0022

En vacker kväll….

_DSC0026-001

Fridfullt….

Kram & Godnatt

nu ska jag gå in på www.heikkibloggar.blogspot.com & se om min lilla stjärna har skrivit något nytt & hoppas att hon är liiite mindre förkrossad….

Kommentarer

Vackra bilder! Titta in hos mig också nån gång, skulle vara roligt! :) Sov gott.
kicki sa…
Ja gumman det ska jag göra :)
Kram
Lena sa…
Skrattade gott åt Jullans sista kvällspink & så flög hon i plurret!! blöt natt hund! fniss.. ;)
Totalt ljuvlig strand!! den skulle jag ge allt för... suck...
Jag läser Fridas blogg♥
Styrka till er alla♥ Kram♥ /Lena

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå