Universums helande kraft……

_DSC0255

Flistugg a´la Lotta…..den MÅSTE förstöras så ingen annan kan ha roligt med den….._DSC0010-002

Underbara lilla hunden ……

_DSC0260

Vilken underbar värme vi har haft i ett par dagar nu…& “flickorna” älskar att springa på stranden & att bada….DSC00453

_DSC0156

_DSC0230 _DSC0229

Och den HÄR platsen är som en magisk bubbla….där havet blir ett med himlen, och man kan stå mitt i det hela & bara ANDAS in hela universum & för en stund så försvinner alla ens bekymmer……..underbart….

Och det som mest fyller mitt sinne just nu är min älskade dotters smärta, en smärta som handlar om svek www.heikkibloggar.blogspot.com

Kommentarer

vanja sa…
Vilka underbara bilder.Hundarna ser ut att vekligen gilla att få springa i vattnet. Min Alva älskar att bada är ett riktigt vattendjur.Nu är hon så dålig i sina bakben så jag vågar inte låta henne åka och bada. Men är man 13 år så börjar kroppen att bli väldigt trött. Jättesvårt att gå och tänka på att ta det tunga beslutet att låta henne somna in.
// Vanja
kicki sa…
Ååååh stackars dig ...jag vet hur ont det gör, men 13 fina år tillsammans kan inget ta ifrån er...
Kram
Geddfish ♥ sa…
Åh, jag har läst lite i din dotters blogg......
Och jag känner med dig, du som är mamma. Jag skulle känt likadant, ens barn är ju hjärtebarn.
Kramom ♥

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå