Datorhaveri och trasig kamera...............

Om det nu ändå ska jävlas så är det väl lika bra att det gör det ordentligt på en gång.........................................Alltså datorn krashade..............teknikens ljuvliga under.
Så då tyckte Lotta att det finns väl ingen anledning att inte sno mattes kamera och undersöka den lite ordentligare.
Till saken hör att det var en riktigt fin kamera och flitigt använd dessutom.
Men men materiella ting .....................dom är alltid ersättliga.............garantier och försäkringar man kan få en ny.
Tänk om det vore lika fiffigt med oss själva...............................hade inte varit dumt...............men nu finns det bara en av oss alla...............så vi måste vara rädda om oss.
Personligen så är jag ruskigt trött.
Trött på det mulna vädret nu längtar jag efter solen så jag får lite energi.
Jag längtar också tills alla tokiga prover är tagna och vi kan konstatera att jag är fullt frisk .stark och sund............................ja det ska bli skönt.
Eftersom att jag nu är kameralös och bara har den gamla datorn så får jag väl bjuda på en bild av Leo....................inte fy skam!!!!
Nu får vi hålla till godo med gamla foton en tid framöver.......................
Kram Kicki

Kommentarer

Barbro sa…
Fin bild av sovande trygga Leo. Jag längtar också tills alla prover är gjorda och på ett positivt svar. Lycka till lilla Kicki. Kram mamma.
Fru Malin sa…
Hejsan Kusin Kicki, här är din kusin Malin som smyger sig in hos dig... Först vill jag säga att jag hört om din hälsa, Det jätte trist verkligen, Men allt kommer att ordna sig ska du se, Det är bara vägen dit som kan vara en aning "krokig"... Sitter själv här och är sjukskriven.... Fattar inte - måste vara något man ätit.. eller..?! Lotta har en jätte trevlig blogg - man blir glad av den :-) Krya på dig. Kramar Malin
ps) om du vill hälsa på mig, så hittar du mig på: www.fru-malin.blogspot.com

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå