Dragkamp



Vi har ägnat oss åt dragkamp i dag....................ca:1 km pallade matte med.................jag och Molly åt varsitt håll och matte åt ett annat håll.............................ok ok lite orättvist vart det för matte fick ju hålla i oss båda..................................jag vet inte riktigt vad som flög i oss i dag.......................men vi hade så otroligt mycket spring i benen.....................................måste ha sett rätt kul ut.............. en frustrerad matte som går svagt bakåtlutad.......................sträckta armar och sträckta koppel.......................ingen avkopplande promenad direkt.

Och jag har kommit på en ny grej varför ska man stå still och kissa när man kan gå .................................................visserligen lite bredbent........................men det funkar toppenfint...................jag kan till och med små springa och kissa på samma gång....................................mitt nästa projekt är att lära mig att bajsa och lunka på samma gång.................................på så vis behöver jag inte missa nåt viktigt.

Jo förresten...............GRATTIS Morfar!!!!!!!!!!!!

Och matte och husse tackar för goda tårtor.......................tack Mormor!!!!!!!!!!!

Kram Lotta

Kommentarer

Barbro sa…
Varsågod våra kära två och fyrbenta vänner för att ni ville komma . Lotta du är suverän, kissa i flykt när man har brottom är inte dumt och kanske det andra behoven också, men vart har du så brottom ????
Du har väl inte smittats eller "ärvt" mattes gener. Brottom, brottom, får inte missa något!! vad kommer sedan? det vet jag, hur ska jag hinna? Nästa jobb väntar bakom hörnet. Och sedan ..... nästa ... Kram mamma Barbro. Ta det lungt kära ni.
Älskar er alla.
Hej!

Det lät inte såvidare lätt..... från en som är van vid att bli dragen runt promenaden... det är verkligen inte kul!
Ha en bra dag!

//Kram Carro

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå