Morfar hämtade Molly

Och JAG fick inte följa med!!!!!!!!
Men guess what!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har faktiskt haft det mysigt som enda hund i huset............
Fick följa med när Josef övningskörde...................det var spännande.
Sen har jag bara myst på, av att få all uppmärksamhet.................det har varit nå gubbar på besök och jag charmade dom för fullt...................och jag tror det funkade.........................jah alltså dom föll för min charm.
Sen kan jag berätta att matte har köpt en stegräknare ............................så nu ska man väl bli med dragen i nån promenadhysteri..........................hon tenderar ju att bli lite manisk oavsett vad hon börjar med.......................
Nåja vi får väl se.........................nu ska då jag krypa till kojs...........natti natti alla ni som kikar in hos mej.
Puss & kram Lotta

Kommentarer

Barbro sa…
Molly trivs jättebra här hos mormor och morfar. Hon tycker det är skönt att vara ensamhund och få all uppmärksamhet. Molly hälsar god natt till Lotta och alla övriga i familjen.
Ja, den var grön, men icke av den giftiga sorten :) Vi lever och mår gott i dag om än nått hg tyngre än tidigare!

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå