Äjron på besök

Ja ja ........................nog har han lite brett mellan ögonen..................men matte säger att hans mamma var för mycket i läsken då han låg i magen.......................inte vet jag......................men han ser väldigt allvarlig ut...........................och det är han också..............han har fullt upp med att visa att han är en riktig karl.
Han går omkring lite stelbent, och dreglar, och skvätter överallt.
Själv fick jag sitta inburad när han var på besök........för matte prata om att inte få inavlade valpar för jag & Aron är nära släkt................JAG fattar ingenting........................men jag såg att Aron var jätteviktig när han spatserade omkring.
KOLLA så viktig han är.
Kram Lotta

Kommentarer

Anonym sa…
Lotta!
Men nu blir jag brydd...
-En karl!!?
-De ska ju jag åckså få in i huset snart!!
-Trodde en karl var en lek-kompis!!
hmmm...
Nåja, han va ju gullig i alla fall, fniss fniss..
Kramelikram på dej vännen!
Märta Louise

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå