Min Matte



Lotta deppar.....................................

Matte blev sjuk dagen före nyårsafton ,så hon har legat på sjukhuset.............................men nu är hon hemma igen och vi är alla så glada och tacksamma för att det ändå har gått så bra..........

Och matte vill säga tack till alla underbara människor som har hört av sig och varit ett stöd,hon känner sig verkligen älskad.

Frida som kom uppflygande från västerås för att hjälpa mamma och Josef som skippade nyårsfirandet och istället sov med mamma på sjukhuset och Sandra som fixar barnvakt till varje pris för att komma och muntra upp mamma.........................vilka helt fantastiskt ,underbara ,kärleksfulla,omtänksamma, ljuvliga ungar.

Och Tobias som har suttit i timmar på sjukhuset.

Vet ni hur mycket jag älskar er..................tack min älskade familj ,och ni andra som har varit så gulliga och talat om att jag finns i era tankar.

Men nu är det nya friska tag som gäller ,en livs stils förändring ,för nu har jag fått en kraftfull varning,sluta snusa ,börja äta sundare ,och mer motion ,men det får jag nog automatiskt nu då jag inte får köra bil på ett tag.

Små steg mot framtiden som ska bli lite lugnare och mer harmonisk.

Puss och kram /Kicki och Lotta

Kommentarer

Anonym sa…
Puss och kram
Anonym sa…
ojoj.. lät illa... vad är det som har hänt? jag hänger då inte med... säg bara till så kommer jag gärna med på en promiss! :-) hoppas du mår bättre nu iaf.. å fortsätt krya på dig! kramar från grannen
britt-inger sa…
Hej!
Jag brukar följa din blogg för jag tycker att du skriver så jättebra. Tittar även på Barbros blogg ibland och har förstått att det måste vara din mamma. Och det var där jag såg vad som hänt dig.
Önskar att du kryar på dig och tar det lite lugnt framöver!
Hälsningar Britt-Inger, Optimus och Primus

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå