Vackra....................

Ja överst här så ser ni då mig.....................Lotta
Och faktum är ....................................att jag är lite sur....................................
Dom for till Sandra och Isak på middag och jag fick inte följa med...................va............................
Så då bestämde jag mig för att ge igen...................
Så jag kissade på golvet..................fast jag har slutat med sånt för länge sen...................men det kändes liksom bra och rätt...........
För kolla så kul Isak har .
Han har som vanligt lånat mattes glasögon ...............han älskar att springa omkring i dom och se viktig ut.
Och som om inte det vore nog att dom for dit ,
nu har dom kommit hem för en stund sen ........................................dom har varit på BIO....................med Doris husse och matte..................................och hon fick inte heller följa med.........................
Men jag ska väl inte klaga i dag har vi varit på en lång promenad och det kändes som vår i luften
riktigt härligt faktiskt.
Sen fick vi besök av Camilla och Johannes..............................det var mysigt för Johannes blev då kär i mig hi hi...................
Och titta så fina blommor dom hade med sig till oss......................................
Så nu har matte lagt ut tre vackra bilder på min blogg...........................JAG , Isak , blommorna.
P & K Lotta









Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå