Frida

Min Fantastiska
Fiiina
Finurliga
Fräna
Freddeälskande
Fabulösa
Fotomodellvackra
Flickiga
Fnittriga
Falaffelälskande
Fisande
Favoritblondin
FRIDA kommer hem..................i kväll hämtar jag prinsessan på Kallax.
Ska bli underbart att få andas in lite Frida...........titta på henne..........känna hennes närvaro..........
Hon är bara så mycket ENERGI.......................fyller lätt ett helt hus med sin blotta existens..........
Åh vad jag saknar henne här i Piteå...........nu vågar jag känna det ,då jag vet att hon kommer.
Kraaaam


Kommentarer

Barbro sa…
Håller med dig, känner med dig, lyckan är total när ens barn som flyttat kommer hem och hälsar på.
Vi ses på fredag.
Unknown sa…
så kul att du får hem Frida! själv blir jag utan min man i fyra veckor! hur överlever man det?? kom förbi med lotta nån dag Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå