God morgon

Vi är fortfarande kvar på jobbet............sitter och planerar en rejäl städning när vi kommer hem................ser till och med fram emot det.
Det känns som att vi har bott på jobbet i helgen föutom ett uppehåll på Lördagen,då jag och min älskling var på BIO.
"I skuggan av värmen" efter en självupplevd bok av Lotta Thell...............mycket rörande.........hon är heroin beroende......men lever ändå ett "normalt " liv ,hon blir kär i en polis..........men självklart så rasar ju hennes tillvaro......
Läs boken eller gå och se filmen................boken ger mer ........men filmen är bra.........och ämnet är ju ständigt aktuellt.
Kram Kicki

Kommentarer

Fru Malin sa…
Den vill jag också se, hon var ju på nyhetsmorgon för någon dag sen.. Då hörde jag talas om filmen o tänkte att det ska jag se.

Ha D och lycka till med städet.
Malin

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå