Vilken förmiddag..

Jag hittade ett ben som jag inte har sett tidigare..........och då får jag bråda tider............för det MÅSTE gömmas............jag kan irra runt i huset ett bra tag innan jag har hittat det "rätta" gömstället ,för det måste gå att "gräva ner" liksom.................ja bland nå kuddar eller nåt.
Sen vart det dags för promenaden & i vanlig ordning så har ju Molly fullt upp med att kuta i djupsnön efter en grej som matte kastar så långt hon bara orkar............och jag försöker ju haka på men jag drunknar ju i all snö..........men kämpat ..........det har jag..........pust......suck......
Nu står maten och sväller i vatten en stund och jag blev då så vaaaansinnigt trött .
Passade på och ta en powernap....... men nog är ju matte där med KAMERAN ..........tänk att man aldrig får vara i fred.
Ja nog har man fullt upp som fotomodell...................eller vad säger ni mina frallevänner???????
Kramizar från Lotta



Kommentarer

Anonym sa…
http://tankekanslaochhandling.blogg.se/
Anonym sa…
Fotomodell???
Å va min mamma är jobbig ibland då! så här låter de hemma varje dag:
-Nej, stanna, -så, -nej backa, -nemen stanna då, -vänd dej inte -men Märta kom igen nu då? ja du hajjar kanske? för ja antar att de är lika illa hos dej, he he ...
Kram kompis!
Märta

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå