My daaarlings..........

Sitter på jobbet & väntar på att Lets dance ska börja.
I morgon då jag slutar ska jag hämta min guldgosse,Isak ska vara med "Mimmi"en stund..............
jo han kallar mej för Mimmi den lilla älsklingen............han är helt underbar.
Sen ska min stora älskling åka iväg och köpa sin efterlängtade Haaaaarley Davidson.........sen ska jag tatuera.........kul.
Sen kan jag berätta att Lotta tog sig en tur på egen hand i dag,och i dag var det farligt nära.
Tur att Josef är snabb på fötterna så han fick fast henne.......men nog hade hon hunnit kuta över Älvsbyvägen och i värsta trafiken.........puh,vilken tur vi hade.
Hon har blivit hopplös ,så fort hon får en chans så drar hon som en avlöning.
Vi är väl för tråkiga............så man får fundera ut hur man ska bli roligare och intressantare...........men ibland finns bara inte orken....suck.
Nåja hon blir äldre och förhoppningsvis klokare.
Nu ska jag lägga mig & se på TV och bara mysa,nog har jag världens bästa jobb iallafall.
Ha det fint
Puss & Kram

Kommentarer

Fru Malin sa…
Ja du verkar ha ett fin fint jobb... se tv o mysa och få BETALT för det- det är inte klokt !!

På mitt jobb får jag slita för varje korvöre... dom kan det där med att sätta en i arbete... men nu ska jag bara jobba 75% fatta vad skönt:)
Kramisar Malin.
Barbro sa…
Tack Kicki för att du varit så snäll och tagit in posten när vi var till Sundsvall. Kram från mamma och pappa.

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå