Äntligen....

Nu har jag hittat platsen för dom "privata" brevlådorna...
Vi är tre vuxna som bor i huset permanent...och så en som flänger landet runt....men har sin post här....och då tycker jag att detta är så fiffigt...
För finns det nånting som kan få det att se stökigt ut ,så är det ju denna post, som lätt kan ligga utspridd lite överallt....men nu äre löst..
Och från samma fina lilla butik har jag köpt den här helt bunderbara ljuskronan....
Och eftersomm att jag har lovat mig själv att alltid försöka ha nå levande blommor på mitt bord så var jag in på buketten i dag.......
och köpte en bukett tulpaner......och där fann jag dom här söta..som jag har hängt upp i en jättefin sak från butik Fåfängan.....
Visst passa det fint Åsa???!!!
Kraaam alla fina
Och just deja Lotta mår prima

Kommentarer

Barbro sa…
...Du är allt fiffig du ..brevlådor till var och en!!
Ååå. vilken fin ljuskrona du köpt..
Lunch eller middag hos oss i morgon ..du väljer..kram mamma..
Petra sa…
Kul att du har hittat till min blogg! Jättefin blogg du har också =) Piteå, det är långt ifrån Malmö... Men min släkt - Clausén- kommer faktiskt från Piteå.
kicki sa…
Tack mamma jag tror det lutar åt lunch.....
Kram
kicki sa…
Petra!!Ja din blogg var jättefin och jag ser att jag har mycket att lära av dej....för du verkar ha ett genuint intresse för blommor...och tänk vad världen är liten....
Kram
Du är så fiffi och kreativ syrsan.. Var får du all energi ifrån? Kramar...
Agnes Maria sa…
Hej!

Åhhhhh, så fint!!!
Tack för all inspiration man får.
Dina hjärtan på krokarna, brevlådorna, och kronan,ljuvligt!
Ha det gott.
Kram Åsa
kicki sa…
Meeen duuu Roger grattis!!!!
Kraam
kicki sa…
Åsa.... din fina blogg är ju massor inspirerande....
Tack & Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå