Lite småfix här hemma.....









Hoppas på en god natts sömn
Kram alla fina

Kommentarer

Snyggt med rött! Kanske det blir röda tullisar hos mig också nästa vecka ;-) Vi får se.. Det är så kul och inspirerande att läsa din blogg. Kram från syster.
Lena sa…
Tokiga du!
Gösses så du fick mej att skratta!
-ge inte upp! -om 2 år kan du gå! ha ha ha...
Vi får väl hoppas att de inte gäller dej då? fniss...
Vet precis varför mina besvär började! gick massor i jobbet, köpte ett par ur sköna kängor, men som inte gav något stöd i fotvalvet/hålfoten, så på ca 1 månad hade jag tryckt bort mina "kuddar" helt! men de kanske är nåt annat med dina fötter, som går snabbt att bota! ;-)
ha en härlig fredga! Kram! /Lena
kicki sa…
Tack min lilla gulliga syster....
Pussar&Kramar
kicki sa…
Ha ha jaa Lena vad ska man säga....man kan ju inte låta sig knäckas...men nog låter det mycket likt ditt fall...jag har också gått i galna skor...och nu har jag ju haft så in i h..vete ont i ett par månader.....så på typ tjugo månader ska det nog börja lätta....ha ha ha ha ......om man ska tro vad som står på nätet och enligt allt annat som jag hört.....nej jag får köpa mig nå inlägg.....
Jättekramen

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå