Tapeter och förbannat ont i ryggen......

Det blev en långpromenad i morse....härligt var det......... men jag har fått så mycket problem med smärta under fötterna särskilt den ena....vilket i sin tur har gett smärta i rygg och ena axeln, och nu snackar vi ONT:-(alltså inte kunna hosta,nysa,skratta,mm,mm)
Nåja, det blir inte bättre av att klaga.
Jag vet att Julen är över,men måste ändå visa mina fina fynd....alltså en fjärdedel av ordinarie pris har jag betalat för dom här fina......
Och så har jag fått frågan angående våra tapeter....
Fondväggen i vardagsrummet är köpt på Colorama....men jag tror att den har utgått....tyvärr för den är ju såå fin..
Den brutna vita färgen i resten av rummet är en halvblank väggfärg...
Måste bara visa min fina strykbräda som jag "klätt av" och använder som avlastningsbord..;=)
Och så dom här fina hjärtarna som jag köpt hos butik Fåfängan som förövrigt har en jättefin blogg "etthusfylltavdrömmar"...
I köket där jag har mega size klockan,som jag älskar, har vi en tapet som också är köpt på Colorama,en Finsktillverkad exklusiv easyup med hög glans i mönstret......
Slutligen i hallen har vi en tapet som är köpt på MIO....också en riktigt fin,dyr tapet som jag naturligtvis fick tag på till superpris...den finns fortfarande kvar i fyndhörnan.
Kram alla fina

Kommentarer

Agnes Maria sa…
Hej!

Nu är jag här igen, och tittar runt.
Så fint ni har det hemma hos er, och tapeterna sååå snygga.
Men så gulligt av dig att visa hjärtat!
Är det ok om jag lägger dig på min blogglista??
Kvällskram Åsa
kicki sa…
Men självklart....och jag får fråga detsamma...
Älskar hjärtana...vill ha fleeer.
Kram
Barbro sa…
Ni har fått det så vackert hemma ..visst är det roligt med lite nytt...sönt när det äntligen är klart...då är det bara att njuta.Nattikramar från mamma.
kicki sa…
Gnatt mamma..älskar dig....
Agnes Maria sa…
Hej vännen !

Då länkar jag, och jag blir bara jätteglad att du länkar oxå.
Kram på dig.
Åsa

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå