Kärt besök

 
Posted by Picasa
Så himla roligt....Min kusin med hennes familj, och hennes underbara mamma Marita(som jag tycker sååå mycket om)kom på besök i dag,och jag vill inte ens skriva hur länge sen sist det var vi träffades.......Detta besök betydde jättemycket för mig....jag är så glad att det äntligen blev av....och visst är det underbart......dom kändes bara så rätt....vi tittade på våra pojkar och kunde konstatera att dom var lika varann.....och lilla Amelia tittade på mig och sa "du är inte mamma,du har bara klätt dig"......ha ha ha
Tatueringar fick dom med sig hem.....både Malin och Johannes(bilder på dom finns på tatueringsbloggen).
En riktigt fin dag.med ett kärt återseende efter måååånga år..
Puss&Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå