Sakta men säkert

 Nu har vi ju haft sån otur ,eftersom att vi blev så krassliga...vi hade nämligen sagt att den här veckan SKA köket bli klart...
Men den fina lampan med halogenspottar......den har vi iallafall fått upp (eller Tobbe fått upp)..
Jag känner att jag inte vill ha några lampor som hänger ner i mitten av rummen, eftersom att det känns som att dom förstör flowet.....eller det fria flytet.......jag kan inget om feng shui eller hur det nu stavas .....men jag ser, och jag känner, och så litar jag på det........Nå väl ,till veckan SKA köket bli klart....;-))
Nu Lets dance
Ha en fin kväll alla fina....
Posted by Picasa

Kommentarer

Barbro sa…
Skönt att köket framskrider och blir klart ...men allting tar sin tid..angående lampor i köket så tycker jag att det är bra när stark belysning behövs speciellt då man lagar mat..så det blev nog bra med spottar som du kan rikta...
Godnattkramar från mamma...och krya på dig..krama Tobbe från oss..
kicki sa…
Tack mamma jag ska krama honom...sov gott
Det känns så spännande att vänta på ert kök!! Ska bli roligt att se helheten sedan. Fina spottar :)
Agnes Maria sa…
Kikar in och önskar er en trevlig lördag!
Så snyggt med spotten.
Varma kramar från mig.
Åsa

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå