Några mysbilder från Hermans bebis tid.....











Kommentarer

Barbro sa…
..DU KAN BÖRJA SKRIVA BÖCKER FÖR BARN...-BILDERBÖCKER..tänk över saken Kicki. Kram mamma..
kicki sa…
Ha ha ,ja jag är övertydlig .och vääääldigt pedagogisk...
Kram
Ingrid sa…
Men Barbro!! Jag skulle precis in och säga samma sak. Jag håller med din kära Mor alltså. Skriv barnböcker du kan ju illustrera själv!! Många flugor på smällen. Du kan ju ha Lotta o Herman som huvudpersoner och ta in alla andra hundar!! Yes Yes Yes! Nu är det uttänkt Kicki bara att dra igång. =)
kicki sa…
Ha ha ha Inkan....ni är ju för roliga
Men du äre inte dags att komma ner en sväng nu.....miss u
Lena sa…
Schäfer är en ljuvlig ras! jag förstår dej! ;-)
Sov så gott! /Lena
kicki sa…
Ja jag har två favoritraser .....förr var det bara schäfer....men nu har frallann klivit in på den delade första platsen......kan inte vara utan..
Kraam

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå