En coverup och oooont i ryggen......

Hallå raringar som kikar in här........I dag kan jag meddela att jag har ont i ryggen......förmodligen för att jag har tränat nå muskler som har legat i träda.....& nu har dom fått vakna till liv & då protesterar dom....
Men i morron blir det mera träning....ont skall med ont fördrivas...eller??
Men visst blir den fin!! Vikingen som nu sitter på en man som har gjort släktforskning & det visade sig att han har en vikinga släkt i rakt nedstigande led.......häftigt va!!??
Den är under uppbyggnad så det är lite fix kvar att göra på den....
Kramar//Sov Gott
Själv ska jag lägga mig på spikmattan med spik kudden ;-)

Kommentarer

Doktor Glas sa…
vad fin! och jag har precis legat på spikmattan jag med. det är så himla skönt ju!

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå