Tre små farbröder....

kolla så gulliga dom är......helt inne i något väldigt viktigt......tex.plåstrena som Wilmer har på sina fingrar....



Trots att Isak blev sjuk i helgen då vi lånade honom, så har den varit mysig.....Vi blev bjudna till lillasysters fina familj,med god mat & jättegod efterrätt.......dit kom också storebror med fru,& i vanlig ordning så fick jag ASGARVA......ha ha ha, men kanske det är på det viset då man har vuxit upp tillsammans...ibland undrar jag om han faktiskt är den människan som känner mig bäst,det kan räcka med en blick eller en min så "vet" vi.....det skiljer bara ett & ett halvt år mellan oss,så vi har ju ett helt liv,med en hel barndom tillsammans.......

Då kvällen kom började Isak längta efter mamma.....så vi bestämde oss för att åka trots att det blev sent.....men det är nåt speciellt vackert med att vara ute på roadtrip sent en kväll på våren.....

Kommentarer

Barbro sa…
..Dom tre små farbröderna tycks vara inne i en spännande diskussion....såå gulligt!

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå