Våran helg....


Än en gång har jag fått det bekräftat.....tvilling föräldrar gör det så in i he....e BRA!!!!
För VILKET JOBB!!
Mata,byta,rapa,busa,trösta,lägga,tvätta,fixa mat,torka kräk,bada,osv,osv och andas och börja om....phu......ja ni gör det så bra......
Vi har alltså varit hos Sandra, min fina flicka & hennes underbara familj.....Lotta fick stanna hos mormor & morfar & bli bortskämd där...& Julia fick följa med oss.......nu är ju bebisarna allergiska,så hon fick tillbringa mesta tiden på deras altan,men det njöt hon av.....fin utsikt & bra med luft....

Tobias har alltså fått hjälpa Dennis att riva ner & bygga lite...

Själv har jag fått umgås lite med Jacob & Cornelis....jättemysiga små killar...dom har börjat bli så medvetna, dom är ju sex månader nu.....så vi har diskuterat & bytt blöjor & matat & legat på golvet och lärt känna varandra lite mera på djupet.......myyyysigt!!!
Och så Isak då!!!Jag var lite dålig på Lördagkvällen så jag gick och la mig tidigt & han skulle ju sova med mig ,så vi läste en saga...sen smög han upp,för att nån timme senare komma och krypa ner igen bredvid sin sovande Mimmi......GULLUNGEN!!
Det blev ju som att HAN sövde MIG istället för tvärtom :-)


Då vi kom hem kraschade vi på soffan och det tog inte länge så sov vi ha ha ha till & med Julia var heeelt slut......barn är härliga men oj så skönt att få vila sig sen....
Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå