Måndag morgon...

Våran fina Leo....har sovit med matte i natt......
Jag ligger kvar i sängen ännu med kaffekoppen bredvid mig ,Känslan av en godmorronkram som nyss lämnat mig & orden från "var morgon ny" som gick in genom öronen....men som min hjärna tydligen valde att arkivera i skräp posten på en gång...(jag måste öppna boken & ta en tjuvtitt då jag kommer ner).......Och jag tänker att jag har det bra.....Upp & ta en kopp till sen promenera till jobbet......och där ska vi träna på gymet i dag......ser fram emot min dag.....hoppas du gör detsamma....
Kram

Kommentarer

Barbro sa…
Hoppas din dag blev fin...du är så duktig, promenerar och tränar...det är bra....Och vackra mjuka Leo, som fått sova med dig..mysigt!

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå