Målat….

_DSC0008-1

_DSC0017-2

_DSC0020-1

I dag har jag målat klart mina saloon dörrar och som vanligt då jag målar så har jag svårt att sluta….jag vill gärna hitta nåt mer att måla & det gjorde jag ;-)

Visst blev det fint?!

Och äntligen har jag varit & fått instruktions…..så nu börjar jag TRÄNA på riktigt…….jag ska skaffa mig en stark & frisk kropp……sen att den har sina skavanker,det kan jag leva med…..jag är tacksam för att den fungerar ,och att jag är frisk……jo det är jag VERKLIGEN….

I KVÄLL HAR VI VARIT HOS GULLISARNA T&M mysigt som alltid…..gör mig också tacksam

Nu är klockan alldeles för mycket så…..God Natt

KRAAM

Kommentarer

Doktor Glas sa…
tjusigt! ni har verkligen såndär lite lantlig/romantisk stil i ert hem (verkar det som)? gillar det :)
Sussie sa…
Underbart målat Kicki det ser skitfräscht nu! Jag saknar dig kramar
Anonym sa…
Wow så läckert det blev! /Maggan

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå