Gullan….

April-11

Hon är så nöjd då hon får följa med på jobbet & få egentid med matte.....Gullan....
och imorgon ska jag nu äntligen börja träna upp mina trötta muskler....jag är ju duktig på att promenera men det hjälper ju inte min rygg,mina axlar och armar.....där jag ju har mina problemområden ...så jag ser fram emot att få påbörja ett träningsprogram som kan hjälpa mig så att jag kanske t.o.m kan bli av med värken.....det & simning kommer nog att mjuka upp mina spända muskler......& så ska skallen röntgas i morgon....ja det blir bra det,få se vad som döljer sig därinne......förmodligen ingenting.....
Ta det lugnt & var rädd om er alla som tittar in här....
Kram

Kommentarer

Barbro sa…
Bra att du fått tid för skallröntgen,röntgas du här i Piteå eller måste du åka till Sunderbyn? Lycka till!!!
kicki sa…
Det blir här i Piteå...och jag tror det är ganska tomt där inne ha ha ha ....
Sov Gott
Anonym sa…
Lycka till på rtg!
Hör gärna av dig sen /Kramar Maggan

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå