Mycke nu....

Känner att det börjar vara dags att ta itu med trädgårdsbestyren.....den årliga krattningen av löv & hundbajs...;-)
Att kommunen dessutom har grävt sönder vårt stängsel och halva sidan av gräsmattan på den ena sidan av huset och på den andra sidan är gräsmattan uppgrävd pga. bergvärme grävning......gör ju inte arbetet roligare/lättare

Men nu blir det inte nåt gårdsarbete.....för
nu ska vi gå ut på promenad vi fyra....ut i den underbara skogen och förbi motorgården faktiskt...så att Lotta får charma dom hårda grabbarna med boots och skinnbrallor.....då myser hon och ler med hela ansiktet....
Kram

Kommentarer

Anonym sa…
Ja nog kan dom charma in sig dom där hundarna, Lotta och Julia <3/Maggan
Ingrid sa…
Vad fin hon är, hon Julia. Tänk jag har inte träffat henne ännu. En gång i tiden var jag så ofta i Piteå så pitborna trodde jag bodde där men så är det inte nåmera.
Doktor Glas sa…
kan tänka mig att lotta är en riktigt charmör :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Blommorna jag fick🤪

Nog är han som gullig ändå